29 september: Landelijke IKC-dag ‘Hét IKC bestaat niet’

29 september al gereserveerd in je agenda? Die dag is de 5e landelijke IKC-dag, waarop veel inspiratie te halen is. Een citaat van de website:

“Integraal besturen, hoe doe je dat? Hoe zorg je als gemeente voor een stevig cement onder de vorming van kindcentra en wanneer creëer je juist drijfzand? Welke blunders maakten IKC Mondomijn, IKC De Klaroen en KC Theresia en welke antwoorden vonden zij in hun zoektocht?

Op al deze en nog veel meer vragen krijgt u antwoord op de vijfde landelijke IKC-dag, georganiseerd door de vijf grote organisaties in onderwijs, kinderopvang en gemeenten, samen met Etuconsult. Aan het einde van de dag gaat u naar huis in de wetenschap dat hét IKC niet bestaat. Maar hopelijk ook met inspiratie hoe het kán. En dat ook ú het kunt.”

Op deze dag presenteren wij ook onze handreiking ‘maatwerk in onderwijstijden’, waarin we lessen vanuit het experiment flexibilisering onderwijstijd delen. Zo kan je ook op je eigen school of IKC aan de slag. Meer informatie volgt nog, maar zorg dus dat je erbij bent! Aanmelden kan via de site van EtuConsult.