31 mei: ALV & inspiratie bij IKC Van Kampen

31 mei staat een algemene ledenvergadering gepland. Leden ontvangen voorafgaand aan de vergadering nog de agenda. Voorafgaand aan de vergadering willen we graag met elkaar uitwisselen en inspiratie opdoen op de werkvloer. Jullie zijn daarom van harte welkom op IKC Van Kampen, één van de kindcentra die zich heeft aangesloten bij het vervolgtraject flexibilisering van onderwijstijden.

IKC van Kampen is inmiddels ruim een jaar officieel kindcentrum. Uniek aan IKC van Kampen is dat er sprake is van een geïntegreerd team met één leidinggevende en één bestuur. Maatwerk wordt planmatig van onderaf opgebouwd. De onderbouw is inmiddels al flexibel, waardoor kinderen op het moment dat voor hén passend is door kunnen stromen  naar een volgend leerjaar. Benieuwd? Directeur Misja van Herp laat het je op 31 mei graag zien.

We starten om 14 uur met de uitwisseling op de locatie. Het officiële gedeelte van de ALV start om circa 15.30 uur. Het adres is Paterstraat 1 in Vlaardingen. Aanmelden kan via info@verenigingikook.nl. (Nog) geen lid? Je bent ook van harte welkom om eens te komen kijken.