Eerste bijeenkomst IKOOK-Academie: IKC, (hoe) doe je mee?

Het is het zover: de eerste bijeenkomst vanuit de IKOOK-Academie staat gepland! Op 14 april gaan we van 13 tot 16 uur aan de slag met het onderwerp:  “IKC, (hoe) doe je mee?”.

Tijdens de bijeenkomst gaat Janny Reitsma –projectleider van het Kennisplatform Kindvoorzieningen Noord-Groningen- eerst met de deelnemers aan de slag met de basisvraag: waarom zou je een IKC oprichten? Wat is het belang van het kind hierin en welke pedagogische waarden zijn daarbij belangrijk?

Daarna nemen Claudia Doesburg en een locatiemanager (opvang) en locatiedirecteur (onderwijs) van UN1EK de deelnemers mee in het proces van de opzet van een IKC. Hierbij zullen zowel de bestuurlijke fusie als het traject op de locaties aan de orde komen: wat betekent het voor de locaties en waar moet je op letten?

Zorg dat je er bij bent en meld je! Dit kan via info@verenigingikook.nl. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom. Locatie van de bijeenkomst is De Kroon in Amersfoort (Wageningseberg 74). De workshop is gratis voor leden, niet-leden betalen €20 per persoon.